GPS monitorovanie vozidiel - bez mesačných poplatkov
Dňa 10.3.2021 prišlo ku závažnej havarií u nášho dodávateľa
serverových služieb (prenájom a prevádzka serverov) OVH. Požiar
úplne zničil budovu dátového centra, v ktorej boli umiestnené dva servery zbazpečujúce chod systému pre
www.asystem.sk,
www.top-gps.sk,
www.aveogps.com , podporné
funkcie a hlavne zálohy
všetkych našich serverov a dát využívanych pre prevadzkovanie
služieb GPS monitoringu. viac info napr.:
https://www.datacenterdynamics.com/en/news/fire-destroys-ovhclouds-sbg2-data-center-strasbourg/
dovoľujem si Vás touto cestou požiadať o trpezlivosť
Ing.
Drahomír Vorlíček Aquila Systems, s.r.o. 0904806847
Dňa
22.3.2021 sme podľa plánu obnovili prevádzku systémov. Ak sa neviete po
obnovení systému prihlásiť do svojho užívateľského účtu neváhajte
kontaktovať technickú podporu.
Zoznam zariadení po obnove systému po požiari dátového centra nemusí byť úplný a môže obsahovať staré údaje.
Zoznam obsahuje iba zariadenia, s ktorými sa nám podarilo obnoviť komunikáciu (spojenie "zariadenie - nové servery").
Ak v zozname chýbajú Vaše zariadenia, neváhajte kontaktovať technickú podporu. Ak je to možné, uprednostnite prosím emailovú komunikáciu a uvedte na seba tel. kontakt, aby sme Vám vedeli zavolať ihneď ako to bude možné. Ak máte k
dispozicii IMEI zariadenia (uvedené napr. vo faktúre, záručnom liste, nálepke na zariadení) prosím uveďte ho v emaili, alebo pri telefonickom kontakte. Ak IMEI nemáte k dispozícii môže pri identifikovaní Vášho zariadenia pomôcť informácia o jeho aktuálnej
polohe. Pre potrebu obnovy zoznamu zariadeni je potrebné aby bolo zariadenie zapnuté (v bežnej prevádzke).
Ak máte zariadenie mimo prevádzky (odinštalované, vypnuté a pod.), bude potrebné ho podľa dohody s technickou podporou zapnúť. V prípade, že ste si montovali
zariadenie sami je vhodne ho reštartovať (tlačito "power key" na zadnej strane zariadenie - podržať kym neprestanu blikať diody a rovnakým spôsobom opäť zapnúť).
technická podpora:
admin@asystem.sk 0904 806847 ............................................................
história udalosti: 18.3.2021 Plánované spustenie
systému do prevádzky je pondelok 22.3.2021. Vzhľadom na
skutočnosť, že nemáme k dispozícii zálohy údajov, bude systém
spustený z dát získaných z iných zdrojov (faktúry, záručné listy,
emailova komunikácia a pod.). V prípade, že sa nebudete po spustení
systému vedieť prihlásiť, alebo nebude Váš zoznam zariadení úplny,
budeme to riešiť individuálne. Možnosť obnovy dát zo zničeného
dátoveho centra OVH nie je úplne vylúčená, ale nie je možné sa na
takéto obnovenie dát spoliehať. V prípadné obnovenia dáta z OVH,
doplníme takéto údaje do systému po ich sprístupnení. Dovoľujeme si
požiadať našich klientov s užvatelskými účtami vytvorenými, alebo
zmenenými po 1.1.2020, aby nám zaslali emailom svoje kontaktné údaje
(email, tel.), keďža máme o nich iba údaje uvedené vo faktúrach a
záručných listoch. Obnovu systému nám zjednoduší aj zoznam Vašich
zariadení (IMEI, prípadne SN zariadenia - uvedené na zariadení). Pre
zaslanie údajov použite prosím emailovú adresu admin@asystem.sk . Chceme Vás ubezpečiť, že je
v našom záujme opätovné spustenie systému v čo najkratšom čase.
15.3.2021 23:01 Prevádzkovateľ
dátového centra OVH pri upresnení údajov o požiari priznal nepresné
informácie o umiestnení serverov. Oba servery, na ktorých bol
prevádzkovaný náš systém vrátane záloh sa nachádali v požiarom
zničenej budove SBG2 (zóna os-sbg4 a zóna os-sbg2). Servery v
uvedených zónach nebú podľa informácií OVH obnovované. Podľa
informácií OVH špecialisti OVH začali skúmať možnosti zachrany dát a
záloh, priebeh havárie a uverejňované údaje však vnášajú pochybnosti
o záujme OVH prevziať úplnú zodpovednosť za ich zlyhanie a realne
vykonať všetky možné opatrenia pre záchranu dát. Z uvedeného dôvodu
pristúpime ku rekonštrukcii systému z existujúcich zdrojov a
prípadné obnovené dáta z OVH doplníme do systému po ich
sprístupnení. Dovoľujeme si požiadať našich klientov s užvatelskými
účtami vytvorenými po 1.1.2020, aby nám zaslali emailom svoje
kontaktné údaje (email, tel.), keďža máme o nich iba údaje uvedené
vo faktúrach a záručných listoch. Pre zaslanie údajov použite prosím
emailovú adresu admin@asystem.sk . Chceme Vás ubezpečiť, že je
v našom záujme opätovné spustenie systému v čo najkratšom čase.
12.3.2021 10:35 V prípade záujmu sledovať
priebežne informácie o postupe riešenia havárie dátového centa
spoločnosťou OVH, môžete využiť priamo link
http://travaux.ovh.net/?do=details&id=49484 . Naša spoločnosť v
súčasnosti čaká na obnovu prevádzky časti SBG1 dátového centra
plánovaného na 15.3.2021 a to aspoň na úrovni, kedy bude možné
vyhodnotiť škody. V prípade, že sa nám podarí získať naše dáta z
dátového centra, sme pripravení spustiť prevádzku do niekoľkých
hodín. Obnova prevádzky bez dát uložených v dátovom centre OVH je
síce možná, ale vzhľadom na jej zdĺhavosť, stratu predošlých dát a
predpokladanú výšku nákladov, ide výhradne o krajné riešenie.
história informácií: 10.3.2021 20:58 You can find below the
last update concerning the task :
http://travaux.ovh.net/?do=details&id=49484 OVHcloud's technical
teams are preparing and shipping the equipment needed to set up a
temporary network room. This equipment will be sent to the
Strasbourg datacenter during the night. The site's fiber have
been checked and were not affected by the fire. The restoration
of the site's power supply of SBG1 and SBG4 is estimated for Monday,
March 15. A recovery for SBG3 is estimated for Friday, March 19.
Podľa uvedeného je plánované obnovenie elektrického napájania
budovy SBG1, v ktorej sa nachádzajú naše servery na 15.3.2021
|
|
|